sunnuntai 3. tammikuuta 2010

paaljon asiaa!:)

moikka!
Tässä lupaamani postaus asioista joista olisi pitänyt jo aikaa sitten kirjottaa.'
Ota hyvä asento sillä nyt tulee paljon asiaa:)

Minä ja suoristetut hiukseni.Mulla on luonnonkiharat hiukset joten on kivaa vaihtelua suoristaa hiukset.

Minä en erityisemmin tykkää mäkihypystä mutta onneksi Kimalaja katsoo sitä puolestani.Hän itse hyppäsi sohvan päälle otti mukavan asennon ja alkoi katsomaan miten Janne hyppää.

Tässä ensin kuva kellostani se on ihan kiva mutta halusin ´´vähän´´tuunata sitä . . .

Ja tässä lopputulos!Liimasin kuumaliimalla Halpa-Hallin halpoja muovi timantteja kellon täyteen itse olen ainakin tyytyväinen:)

Mun perus kouluvaatteet.Yleensä mulla on tosin tupeeratut hiukset mutta on noi suoristetutkin ihan kivat:)?Lisää kuvia . . . .

Ja tässä se on mun aivan ihana sweetlolita asu!!<3<3<3Olen niin rakastunu siihen:)Ostin sen Black Swan nimisestä suomalaisesta nettikaupasta.En edes tiennyt että noin ihania asuja saa suomesta yleensä ne on kaikki japanista ja maksaakin heti 300-700 euroo.Jotkut ovat ehkä sitä mieltä ettei se ole riittävän laadukas brändi vaate mikä on tietysti totta.Mutta se on ihan riittävän hieno ja laadukas mun ekaksi lolimekoksi.Eikä minulla ole siitä juurikaan moitittavaa.Tarkampia kuvia . . .

Tässä asun muoto näkyy paremmin.

Ja vielä lähikuva hameen kuvioista:)


Hiuskoristeen yksityiskohdat.


Ja sitten seuraava juttu . . .Tässä tekemiämme leimailu kortteja.Minä tein leiman ja väritin.Sitten äiti viimeisteli sen kortiksi.Sieviä:)

Tässä kutomani pikkulaukku.Lanka on tosi paksua ja nimeltään New York ja puikot kokoa 15 joten työ sujui nopeasti ja lopputulokseen olen tosi tyytyväinen.Lisäsin siihen vielä pinssejä jottei se olisi liian tylsä.


Hohhoijjaa . . .tulipa taas paljon asiaa:)Niin ja TERVETULOA uudet lukijat!!:)MUtta nyt päästän äidin päivittämään joten ensi kertaan!!!:)

T:Ruusunpuna

5 kommenttia:

  1. Ihanat noi sun suoristetut hiukset 8D Mäkin tahdon 8< Sulla pitäis useemmi olla suoristetut hiukset n__n

    VastaaPoista
  2. AWWW! Toi mekko!;__; ihana!<3 Ja kellosta tuli mukavan pirteä kun koristelit sen^^ T:Anni

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommentista!minustakinj mekko on aivan ihama<3<3ja kellostakin tuli suloinen

    VastaaPoista
  4. Uii. Toi lolita-asu tosiaan on suloinen ^^ Käy sinulle nuo värit muuten! ^^
    Kello on ihanan värikäs! ^^ Voisin muuten itsekin tuunata tuota kulta-mustaa kelloani, jonka omistan :D Ei käy huoneen söpöysteemaan hirveän hyvin. :D (ps. meidän keittiössä on vaaleansininen hello Kitty-kello ja minulla tuommoinen, ristiriitaista :D)

    VastaaPoista