perjantai 1. tammikuuta 2010

Minäkin suunnittelen!

Kiitos kaikille kommentoineille!! :) :)
Ollaan Ruusunpunan kanssa ikionnellisia-blogimme on herännyt eloon!Tätähän on luettu!!
Lupaamiani pistelykuvia on tulossa päivänmittaan kunhan R.P. ehtii Singstarin laulamiselta minua auttamaan-oon näet vielä tosi tumpelo netinkäyttäjä mutta kehityn pikkuhiljaa...

Näyttäisi olevan tapana tehdä näin vuoden alussa suunnitelmia uudelle
vuodelle.
Olen vasta aloittelija pistelyissä joten minulle monet asiat ovat vielä ihan uusia ,on paljon jännää mitä haluaisin oppia ja kokeilla.
Jos ei vaan kokeile ja yritä ei ainakaan opi,eikös niin?!
Tässä siis tavoitteeni.

1. Teen ahkerasti This is The Day- sampleriani jotta saisin
sen valmiiksi ensi syksyksi.Värit ovat lämpimät ja tuovat
mieleen syksyn sadonkorjuun.

2. Osallistun Lennun vaihtoihin
(jos ei tule erikoista estettä)vaihdoista oppii
koska "täytyy" valita malli ja värit joita ei ehkä muuten
itse valitsisi.

3. Teen eteenpäin keskeneräisiä:
OAY Dressing Up,Sampler de Chats,Bunny Moon,jne

4. Aloitan odottamassa olevan Long Dog Samplerin ihanan ison
Four Seasons Samplerin.Tämä kuuluisi oikeastaan osastoon
5-10v suunnitelmat koska malli on niin huikean suuri.

5. Aloitan monta uutta pienempää kivaa mallia joista
kuvia tulossa.Odottamassa on myös kaksi samanlaista
vaaleanpuna,persikka,hentovihreä sävyistä pöytäliinaa
joille on paikat olohuoneessa

6. Pistelen elämäni toisen biscornun tai useammankin.
Ensimmäinen meni ystävälle neulatyynyksi.

7. Edes aloitan pienen hardanger-liinan jonka sain
kesällä lahjaksi.Olen tenhyt hardg.kirjontaa yli 10v
sitten oten periaatteen tunnen mutta käytännössä saan
aloittaa ihan alkeista.

Haluaisin myös vähän opetella leimailuaskartelua,ekat leimasimet ostin ennen joulua.Olen katsellut askartelublogeja ihan ihmeissäni,niinhienoja kortteja en tiennyt olevan olemassakaan.Minulla on myös yksi keskeneräinen ikonimaalaus.Tein monta vuotta vain ikoneja mutta nyt lasten harrastuskuviot vievät aikaa että olen jättänyt sen suosiolla odottamaan.

3 kommenttia:

  1. Hei! Sinä kun tykkäät tehdä kaikkea käsillä noitten ristipistojuttujen lisäksi(jos oikein ymmärsin), niin olis kiva nähdä iiiiso postaus, missä olis paljon kuvia niistä (: Ihan vain kokonaiskuvan saamiseksi. Tiedä, vaikka oma inspiraatiokin heräis (:

    VastaaPoista
  2. Tervetuloa blogimaailmaan :) Ihana nähdä kuvia töistäsi, kauniita töitä olet tehnyt.

    VastaaPoista