perjantai 8. tammikuuta 2010

Kaikenlaista

moikka!!!!

Eipä ehdi koulu rasittaa kun kaks päivää kouluu ja sitten viikonloppu . . No ei haittaa mua!Sain Kimalajasta kivoja kuvia:Tossa mä siis annan hänelle herkkunappia.Siinä näkyy mun kivan villapaidankin hiha:)mutta lisää:Äiti laittoin uuden pöytäliinan jonka alla onkin oiva piilopaikka!Kimalaja kukaan ei huomaa sua!!!<3(huomaa myös kärsinyt lankatukku jota hän on järsinyt.Tuossa on koulussa tekemäni ekat villasukat.Tuli läksyksi tehdä toinen sukka loppuun.Mutta enköhän mummun avustuksella onnistu:)Kiitos avusta mummu<3<3Malli on koulusta ja lanka on seitsemänveljestä mustaa ja punaista.Tosiaan ekat ikinä tekemäni villa sukat joten olen tyytyväinen:)Tolta näyttää mun käsityöpussi jossa mun villasukkaprojektia säilytän.Tein sen joskus viimevuonna läsityö tunnilla.

Mutta siinä juttuja tältä päivältä!Myöhemmin teen postauksia esim.mun huoneesta ja semmosta:)
HYvää viikonloppua!

T:Lumiruusu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti