perjantai 5. helmikuuta 2010



Iltoja!!
(Aivastus!!)Joo olen flunssassa. . .Olin keskiviikkona Seinäjoella ostoksilla ja olin jo ennen sitä vähän nuhainen.Ja nytte sitten olen ollut torstain ja perjantain poissa koulusta.Olen ollut niin väsynyt etten ole jaksanut edes ostoksistani ottaa kuvia,mutta teen sen heti kun flunssa alkaa hellittää.Joo mutta aattelin tän postauksen kuiteski tehä ku on nii mälsä olo jos ei blogissa ole uusia päivityksii.Joo mutta postausta piristämään tässä jotain aiemmin ottamiani kuvii: Juu ennen kun tulin flunssaan oli ulkona ottamassa kotipihasta kuvia . .





Meidän pihalla käy ahkerasti pikkulintusia syömässä.Ajattelin ottaa niistäkin pari kuvaa kun ne olivat niin lähellä ja vielä niin söpöjäkin:D

Juu mutta huomenna saan varmaan jotain järkevämpää aikaan kun tästä tuli tämmönen vähä kaikkee sekasin postaus:)Juu no mutta meen kattoo salkkarit . .

T:Ruusunpuna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti