torstai 4. maaliskuuta 2010

Matkapäiväkirja jatkuu . . .



Heiii!

Eilen ei tapahtunt juurikaan mitään.Tai no oltiin laskettelemassa mutta ei siitä sen enempää.Tänään oli ihana sää">

Kuva otettu ikkunasta mökin takapihalta.Ollaan oltu laskettelemassa koko pitkä päivä.OLi mukavaa!Hissi jonot liian pitkiä mutta kyllä sekaan ihan sopi!

Olen laskettelun lisäksi myös piirtänyt:
Tosiaan minun suunnittelemat sarjakuva hahmot.(Ei saa kopioida !!)Tosiaan ajattelin tehdä niistä sarjakuvaa mutta tosiaan vasta työn alla ..

Lisäksi liityin muutama päivä sitten Enfant Terribleen(japanilaisia vaatetyylejä käsittelevä foorumi)ja sain sieltä hiirmuisen lolita inspiraation:)Olen parin päivän aikana lukenut sitä yhteensä 9 h:D Juu lolita on lähellä sydäntä!!!
Pitäisi vaan hankkia lisää lollarikamaa;)Juu ja postaustoiveena oli kuvia mun lolita kamoista . Tulossa on heti kun saan vähän lisää juttuja.Ikävä kyllä minulla ei toistaiseksi ole mahdollisuuksia ostaa brändivaatteita netistä luottokortin ja paypalin puutteesta:/No mutta onneksi suomalainen mm.Bodylineä myyvä Black Swan riittäää minulle toistaiseksi.Mutta onneksi Terriblen sisäisestä kaupasta saa käytettyjä brändivaatteita!<3

Näihin lolita inspis tunnelmiin päätän tänään . . Huomenna viimeinen päivä täällä lauantai aamuna lähdetään kotia kohti.

T:Ruusunpuna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti